December 13, 2010

utusan buat org yg ku syg...

seandainya tuhan mengizinkan..
ingin aku terus bersamamu..
biarpun pedih dugaannya..
rela aku menghadapinya dgn sabar..

seandainya tuhan mengizinkan..
cintamu mekar bersamaku..
ingin aku membahagiakan hidupmu..
tak pernah ku termimpi..
untuk bercinta denganmu..
tapi dah tersurat...
kita bertemu dan jatuh cinta..
sekiranya engkau..
dapat menerima ku seadanya..
itulah bukti keikhlasanmu..

seandainya tuhan mengizinkan..
ku ingin tunaikan..
sgala impian yg lama terpendam..

andai kita ditakdirkan..
terpisah jauh d mata..
namun hati tetap sayang..
dan merinduimu...
tiada siapa yang mampu lenyapkan..
cinta d hatiku...
cinta d dunia....
cinta sejati tercipta khas untuk dirimu..
hanya tuhan saja yang berkuasa..
ku harap engkau..
masih terus setia..
menyayangi diri yang serba kekurangan ini..
kerana aku tidak sanggup berpisah denganmu..

kenangilah saat indah percintaan kita..
yg disulami kejujuran dan keikhlasan..
bukan kerana rupa atau harta...
smoga abadi kisah cinta kita..

seandainya tuhan mengizinkan..
cintamu mekar bersamaku..
ingin aku...
membahagiakan hidupmu....
selama-lamanya....

Tinta emas:  Merah Putih

No comments:

Post a Comment

Salam ukhwah fillah.. harap sudilah follow